Kategorie

Newsletter

Najczęściej zadawane pytania

 

  • Co to za strona?

Jesteśmy sklepem internetowym sprzedającym różnego rodzaju klucze licencyjne, kody doładowań GSM itp. Nasza obecna oferta skupia się wyłącznie na kodach doładowań polskich operatorów telefonii komórkowych. jednak w przyszłości nie wykluczamy poszerzenia asortymentu.


  • Czy to jest legalne?

Tak - nasze kody są legalnego pochodzenia a my jesteśmy legalnie zarejestrowaną Firmą z siedzibą w Polsce.

 

  • Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

Oczywiście! Przy składaniu zamówienia należy wybrać odpowiednią opcję. Faktury wysyłamy w postaci pliku PDF na adres emailowy podany podczas rejestacji.

 

  • Czemu wasze kody mają tak mały rabat?

W odróżnieniu od sprzedawców oferujących swoje tańsze kody na np. portalach aukcyjnych, jesteśmy firmą zarejestrowaną w Polsce. Nasze kody doładowań kupowane od dostawców przeznaczone są na krajowy rynek więc ich cena zawiera podatek VAT. Dzięki temu jesteśmy w stanie wystawić pełne faktury dla naszych Klientów a zakupione doładowania nie będą traktowane przez Fiskusa jako "zakup wewnętrzwspólnotowy" bądź "import usług". Daje to gwarancję legalności obrotu.

 

  • W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Aby zamówić kody, dodaj je do koszyka, kliknij przycisk Realizuj Zamówienie i przejdź przez wszystkie kroki składania zamówienia.

 

  • Jakie metody płatności obsługujecie?

W naszym Sklepie można zapłacić wykonując przelew tradycyjny, bądź korzystając z e-płatności. System e-płatności dostarcza operator transferuj.pl.

 

  • Chciałem kupić kod, ale nie ma go już na stanie. Co powinienem zrobić?

Napisz do Nas :). Jaśli będziemy mieli techniczne możliwości, kod zostanie dodany a my poinformujemy Cię o tym.

 

  • Kiedy otrzymam zamówione kody?

Kody zostaną wysłane automatycznie na podany w zamówieniu adres e-mail zaraz po uzyskaniu przez zamówienie statusu "płatność zaakceptowana". W przypadku przelewu tradycyjnego należy zaczekać do momentu, gdy przelew zostanie zaksięgowany na naszym koncie, natomiast przy skorzystaniu z transferuj.pl status ten jest od razu ustawiany po akceptacji transakcji.

 

  • Czy mogę odebrać kody osobiście?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Kody wysyłane są na adres e-mail automatycznie.

 

  • Nie otrzymałem kodu. Co się stało?

Jeśli płatność została zaakceptowana a mail z kodami nie dotarł, najprawdopodobniej został uznany jako spam. Proszę upewnić się, czy mail nie znajduje się w folderze Spam w Państwa skrzynce pocztowej.
 
 
  • Otrzymany kod nie działa. Co mogę zrobić?

Napisz do nas emaila podając numer ref. kodu, otrzymany w mailu wraz z zakupionym kodem. Po pozytywnym zatwierdzeniu reklamacji u Operatora wyślemy inny kod.

  • Czy mogę zwrócić zakupiony kod?

Oczywiście :). W takim przypadku prosimy o przesłanie do nas kodu wraz z jego numerem referencyjnym oraz numerem konta do zwrotu pieniędzy. Po zatwierdzeniu zwrotu kodu przez Operatora zwrócimy wpłaconą kwotę na podany numer konta.